روی خط خبر

موضوع: تکنولوژی و فناوری اطلاعات منبع: پونه مدیا
امتیاز: 5 5

مطلب با عنوان اساسی ترین استراتژی سئو از نظر گوگل چیست؟ از وب سایت پونه مدیا poonehmedia با درج لینک اصلی خبر نمایش داده شده است.

اساسی ترین استراتژی سئو از نظر گوگل چیست؟

امروز قصد داریم در پونه مدیا استراتژی و راهکاری که از نظر کارمندان گوگل به سئو سایت شما کمک می کند را مورد بررسی قرار دهیم. وب سایت افرادی که از این استراتژی استفاده کرده اند به رشد بسیار بالایی دست پیدا کردند و بازدید آنها به طرز قابل ملاحضه ای بالا رفته است، مثلا سایت Neilpatel.com از 100,493 در طی یک ماه به 144,196 رسید و این یعنی یک پیشرفت بزرگ در زمینه ی بهبود بخشیدن به سئوسایت و درنهایت بالابردن بازدید!در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این استراتژی های صحبت کنیم و ببینیم که راهکارهای درست و اساسی بهبود سئو از نظر کارمندان گوگل چیست.وب سایت خود را چند زبانه کنید.رتبه بندی در گوگل دشوار است. مهم نیست چند پست در بلاگداشته باشید . خیلی از شماها به رتبه بندی خوبی دست پیدا نمی کنید چون به ساعت ها وقت و تلاش و شاید صرف هزینه نیاز دارید و در زبانی که روی آن کار می کنید بازار رقابتی بسیار داغ است. به عنوان مثال برای افراد انگلیسی زبان در حال حاضر محتوای انگلیسی به تعداد بیشمار وجود دارد اما محتوا به زبان های دیگر کمتر است. شما باید در نظر داشته باشید که مردم دنیا همه به یک زبان صحبت نمی کنند و از طرفی فضای وب یک دنیای بدن مرز است، یعنی افرادی که از سایت شما دیدن می کنند می توانند از یک خیابان آن طرف تر و یا از ژاپن در شرق دور و یا ایالات غربی آمریکا باشند. یکی از مواردی که می تواند در مورد اینکه وب سایت خود را چند زبانه کنید شما را قانع کند، لیست پر استفاده ترین زبان های دنیاست. شاید بگویید خدمات یا محصولاتی که من در وب سایت ارائه می دهم مخصوص افرادی است که زبان مرا می فهمند و می توانم به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنم. شاید حق با شماست، ولی به یاد داشته باشید که شما در دنیای وب می توانید انتخاب کنید که فقط با افرادی که به زبان شما حرف میزنند ارتباط برقرار کنید و خدمات و محصولات خود را به آنها معرفی کنید، یا این که بزرگتر به داستان نگاه کنید و به بیش از 4 میلیارد نفری که در سراسر دنیا از اینترنت استفاده می کنند فکر کنید.همچنین نقشه زیر افرادی که در جهان به زبان فارسی صحبت می کنند به شما نشان می دهد.اگر می خواهید وب سایت خود را به زبان های دیگر و برای بازار های دیگر گسترش دهید، باید در نظر داشته باشید که محتوای شما باید به دیگر زبان ها خوانا و مفید باشد. بومی سازی محتوا کار زمان بری است، ولی به شما کمک می کند که پا به بازاری بگذارید که در آن رقیب کمتری دارید.کشور های در حال رشد و توسعه همیشه مکان های خوبی برای سرمایه گذاری هستند، شاید با خود فکر کنید که مردم این کشور ها پول زیادی ندارند یا در شرایط خوبی نیستند، ولی شما می توانید با کمی صبر و حوصله این کار را به صورت کاملا درست انجام دهید، چون همان طور که از اسم این کشور ها پیداست، قرار است که پیشرفت درستی داشته باشند.یکی از سایت هایی که به طرز ماهرانه ای بزرگ و بدون مرز فکر می کند، وب سایت آمازون است. آمازون بزرگ فکر می کند، مرز های را برای خود بی معنی می کند و همیشه در حال گسترش بازار مصرف خود است.محتوای خوب برای زبان های دیگر چطور به شما کمک می کند؟وقتی شما روی بهبود سئو و تولید محتوا برای دیگر زبان ها کار می کنید، باید در نظر داشته باشید که این کشورها باید بازار بکر و نابی برای محتوای جدید داشته باشند یا به زبان ساده رقیب کمتری در آنجا روبروی شما باایستد.به همین خاطر است که شرکت های بزرگی مانند فیس بوک، اپل، آمازون، ماکروسافت تا این اندازه به بین المللی شدن فکر می کنند. آنها می دانند که با تمرکز به زبان انگلیسی نمی توانند به کسب و کار غول آسا دست یابند. برای اینکه به شما نشان دهیم چطور این شرکت ها برای جهانی شدن انرژی صرف می کنند یکی از کارکنان ماکروسافت اعلام کرده است که اگر ماکروسافت بتواند محصولات خود را به صورت قانونی در چین به فروش برساند می تواند به سود 138 میلیون دلاری دست پیدا کند، که با نیم نگاهی به دلار 9 هزار تومانی می فهمیم که اصلا عدد کمی نیست.چطور وب سایت خود را به صورت بین المللی رشد دهیم؟سعی کنید با فرهنگ و زبان منطقه ای می خواهید روی آن کار کنید آشنا شوید.اگر از زبان و فرهنگ مردمی که می خواهید برای آنها تولید محتوا کنید و به آنها خدمات و یا محصولات خود را معرفی کنید، بی اطلاع باشید؛ هرچه قدر هم که تلاش کنید انگار در حال آب در هاون کوبیدن هستید!فقط ترجمه نکنید! محتوای بومی تولید کنید.برای اینکه بتوانید در یک کشور جدید روند رشد خوبی داشته باشید باید بتواند نیاز های آنها را درک کرده و منظورتان را طوری به آنها برسانید که فاصله ای بین خودشان و شما احساس نکنند. شما باید بتوانید خود را با مخاطبان خود در آن کشور تطبیق دهید و موضوع و زمینه ی محتوایی که تولید می کنید را طوری انتخاب کنید که دلخواه آنها باشد.4 نکته کلیدی و اساسی برای پیشرفت وب سایت در حد بین المللیمی دانم توصیه ای که دوست گوگلی به من کرد علم پرتاپ سفینه نیست ولی خیلی خوب جواب داد. ما عادت کرده ایم به چیزهایی که درست پیش روی ماست بی توجه باشیم . همگی میدانیم اکثر مردم دنیا به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند اما بیشتر تلاش های بازاریابی ما بر زبان انگلیسی تکیه کرده است. اگر من همه چیز را دوباره از اول شروع کنم وب سایتی به زبان انگلیسی طراحی نمی کنم در عوض یک منطقه در اروپا مانند فرانسه یا آلمان را انتخاب می کنم چون می دانم چندان رقابتی نیستند و پول رایج آنها نیز نسبت به دلار ارزش بیشتری دارد. مدتی طول کشید تا نتیجه را ببینم ولی از آن به بعد آزمون های زیادی انجام داده ام و اگر قرار باشد دوباره شروع کنم این اقدامات را انجام می دادم:1- برای هر منطقه سایت جداگانه طراحی کنید.یک سایت بومی با هاست داخلی نسبت به یک سایت جهانی رتبه بندی بهتری دارد. اگر یک دامنه قوی دارید از ساب دامین ها (sub domain) استفاده کنید نه اینکه سایت خود را بخش بخش کنید و هر بخش مربوط به یک زبان باشد. اینطور مراجعه کنندگان به وب سایت شما احساس کنند که وارد یک وب سایت بومی شده اند.2-ازtags hreflang به خوبی استفاده کنید.راه های زیادی برای استفاده از tags hreflang وجود دارد. شما شاید با این اصطلاح آشنا نباشید اما نگران نباشید، بسیار ساده است: " در اصل آنها به گوگل می گویند کدام صفحات بر کدام مناطق متمرکز هستند." ترفندی که در مورد hreflang tags وجود دارد این است که شما می توانید بر منطقه خاص یا زبان خاص یا هر دو تمرکز کنید. باید مطمئن شوید آن که درست است را انتخاب می کنید.3- به جای طراحی وب سایت، وب سایت های قدیمی را بخریداگر می خواهید سریع رشد کنید سایت هایی که در منطقه که درآمد چندانی ننداردن را خریداری کنید و سپس آنها را درست کنید. این سریع ترین راه است.4- از نرم افزار های ترجمه خود کار استفاده نکنید.گوگل شما را به خاطر کپی محتوا جریمه نمی کند، همچنین ترجمه محتوا و استفاده از Hreflag شما را به دردسر نمی اندازد. اما اگر از نرم افزار ترجمه خودکار استفاده می کنید، ترجمه شما ضعیف و بی کیفیت می شود و حتما می دانید که گوگل هم از محتوای ضعیف و به دردنخور خوشش نمی آید. بنابراین محتوای خود را درست ترجمه کنید.نتیجه گیریشاید فکر کنید حرفهایی که زده شد خیلی دم دست و راحت است و اصلا پیچیده نیست. از طرف پونه مدیا باید بگویم که بله! اصلا پیچیده نیست، ولی اصلا راحت و ساده هم نیست که شما امروز تصمیم به بین المللی کردن وب سایت خود بگیرید و یک ماه بعد بخواهید جلوی وب سایت آموزون بایستید. در اصل مواردی که در این مطلب برای شما توضیح دادیم راههای ساده و دم دستی است است که قدم گذاشتن در آنها صبر و حوصله ی زیاد و پشتکار بالایی می خواهد.در ضمن اگر به دنبال این هستید که برای کسب و کار خود قدم های بزرگ بردارید و بین المللی فکر کنید، می توانید از سایت www.teppich.com به عنوان یکی از نمونه کار های ما در زمینه طراحی سایت و سئو دیدن کنید و با شماره ی 03136631641 تماس بگیرید

مطلب با عنوان اساسی ترین استراتژی سئو از نظر گوگل چیست؟ از وب سایت پونه مدیا poonehmedia با درج لینک اصلی خبر نمایش داده شده است و آپین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

مطلب با عنوان اساسی ترین استراتژی سئو از نظر گوگل چیست؟ از وب سایت پونه مدیا با درج لینک اصلی خبر نمایش داده شده است. جهت مشاهده جزئیات بیشتر به پونه مدیا poonehmedia مراجعه نمائید.

اخبار گوناگون