روی خط خبر

موضوع: نرم افزار،اپلیکیشن و بازی منبع: کالاسودا
امتیاز: 5 5

مطلب با عنوان کاهش شدید تبلیغات بازی‌های ویدیویی روی تلویزیون از وب سایت کالاسودا kalasoda با درج لینک اصلی خبر نمایش داده شده است.

کاهش شدید تبلیغات بازی‌های ویدیویی روی تلویزیون

تبلیغات ماه ژانویه صنعت بازی در تلویزیون حدود 88% کاهش یافت. به گزارش کالاسودا و نقل از Venturebeat، صنعت بازی پس از تعطیلات سال نو، تبلیغات خود را روی تلویزیون تا حد بسیار زیادی کاهش داده است. میزان تبلیغات این صنعت در ماه ژانویه چیزی معادل 6.3 میلیون دلار تخمین زده شده است که 87.72% […]

تبلیغات ماه ژانویه صنعت بازی در تلویزیون حدود 88% کاهش یافت.به گزارش کالاسودا و نقل از Venturebeat، صنعت بازی پس از تعطیلات سال نو، تبلیغات خود را روی تلویزیون تا حد بسیار زیادی کاهش داده است. میزان تبلیغات این صنعت در ماه ژانویه چیزی معادل 6.3 میلیون دلار تخمین زده شده است که 87.72% کمتر از ماه دسامبر است.بخش اعظمی از این مبلغ توسط Xbox و شرکت نامکو باندای هزینه شده است.برند Xbox مبلغ 2.9 میلیون دلار را صرف تبلیغات تلویزیونی کرده است و با 181 بازپخش پیام بازرگانی، چیزی معادل 147.7 میلیون بیننده داشته است. باندل Star Wars: Jedi Fallen Order بیشترین سهم تبلیغات را با مبلغ 1.8 میلیون دلار داشته است.جایگاه دوم تبلیغات به شرکت نامکو باندای با مبلغ 1.5 میلیون دلار در تبلیغات می رسد. جالب این جاست که این شرکت معمولاً سمت تبلیغات تلویزیونی نمی رود. این شرکت 3 بار تبلیغ باز جدید Dragon Ball Z: Karakot را پخش کرده است که چیزی در حدود 17.2 میلیون بازدیدکننده داشته است. بخش بزرگی از این هزینه صرف پخش این تبلیغ در بازی لیگ NFL و روی شبکه ی Fox شده است.برند پلی استیشن با مبلغ 1.2 میلیون دلار، جایگاه سوم را به خود اختصاص می دهد. این شرکت 37 بار تبلیغ یکسانی را پخش کرده است که چیزی در حدود 45.5 میلیون بیننده داشته است. بخش اعظمی از هزینه ی تبلیغات در بازی روی فوتبال دانشگاهی و PGA tour و بازی Gold Central بوده است.در جایگاه چهارم، وب سایت GameFly.com چیزی در حدود 482 هزار دلار خرج تبلیغات کرده است. تبلیغات این وب سایت 505 بار در 5 جایگاه مختلف پخش شده اند و سهم اعظم تبلیغات، متعلق به The Noon Train: Kids بوده است.در جایگاه پنجم و آخر، شرکت THQ Games چیزی در حدود 192514 دلار خرج تبلیغات کرده و 21 بار، تبلیغ AMA Pro Motorcross Championship Tracks کرده است. تبلیغات این شرکت فقط روی دو شبکه ی NBC و Mav TV پخش شده اند.لینک کوتاه:

مطلب با عنوان کاهش شدید تبلیغات بازی‌های ویدیویی روی تلویزیون از وب سایت کالاسودا kalasoda با درج لینک اصلی خبر نمایش داده شده است و آپین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

مطلب با عنوان کاهش شدید تبلیغات بازی‌های ویدیویی روی تلویزیون از وب سایت کالاسودا با درج لینک اصلی خبر نمایش داده شده است. جهت مشاهده جزئیات بیشتر به کالاسودا kalasoda مراجعه نمائید.

اخبار گوناگون